Post by solmavanmode on Feb 18, 2022 6:51:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rick and Morty: Pocket Mortys ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rick and Morty: Pocket Mortys IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mange poeng ▞▞▞
▞▞▞ Rick and Morty: Pocket Mortys 2022 version ▞▞▞
Morsomt spill, men over 1 måned har jeg mistet alle dataene mine tre ganger, og spillet blir stadig sittende fast på lasteskjermen. Dette problemet har pågått i minst et år, og utviklerne har fortsatt ikke løst problemet.
det er ukorrekt at dette spillet lagrer progress online... får ikke overført til mine andre mobiler og nettbrett, det suger
Jeg elsker det!
Rick and Morty: Pocket Mortys Simülasyon skel
Jeg fikk en ny telefon, og jeg lastet ned dette spillet på nytt. Jeg kan ikke gjenopprette min gamle fremgang eller løse inn noen av mine tidligere kjøp. Jeg kontaktet støtteteamet, og de svarte raskt. Dessverre klarte jeg ikke å få tilbake min gamle forrige spillfremgang etter å ha fulgt instruksjonene deres. Dette spillet er veldig gøy, og jeg anbefaler det på det varmeste. Takk for at du hjelper støtteteamet.
Musikken er flott, spillingen er morsom, og referansene i spillet er morsomme.
Alt i dette spillet er så nært perfekt. Jeg elsker steinpapirsakser som typer, men jeg føler at det er noen balanseproblemer som stein tar så lite skade selv fra papir. Ting vi elsker fra Pokémon som er overført, men som ikke fungerer helt som det skal, er irriterende noen ganger, som at lammet mortys ofte ikke virker effektivt, og det jeg liker er at gift dreper mortys. Disse små tingene bortsett fra flott spill jeg elsker stemmene
Jeg kan ikke spille det. Jeg vet ikke hvorfor, men det står at den har funnet to lagringer som er identiske. Problemet er at uansett hva jeg velger spør det om igjen og igjen... Det er ikke første gang dette skjer, tidligere måtte jeg begynne på nytt fordi han ikke fant spillfilen. Jeg ber bare om å gi meg sparepengene mine tilbake, det er et fantastisk spill, men jeg kan ikke spille det uten å starte på nytt.
det er gøy av og til, jeg liker hvordan de klarte å passe R&M-lære inn i et pokémon-temaspill. Jeg liker også hvor forskjellige mortyene er. 8/10 for å gjøre spillet morsomt nok for meg å komme tilbake til hele tiden.
Dette spillet er perfekt. Og for de som har problemer med å laste skjermen har det et triks, men du liker det kanskje ikke. Først ikke logg på Google play-kontoen din. Nexr slår på WiFi når det er første gang du spiller spillet, og så når du er ferdig og ser hovedskjermen til spillet, slår du ikke på WiFi eller data. Og for meg fungerer det bra, den bruker dette trikset hele tiden, og det er en måned siden jeg spiller det, og nå har jeg fått alle mortyene. Vel, du kan gå online når du er inne i spillet
Jeg spilte dette spillet for en stund tilbake, men nå er det et problem der jeg ikke kan laste inn, det står bare "laster" men laster aldri, jeg har ventet i 30 minutter laster ikke, vennligst fiks dette
Retningskontrollene reagerer ikke for godt mesteparten av tiden når du ønsker 2 å endre retning, og du har 2 slipp på D-Pad for 2 å gå i NOEN ANNEN retning.... Dette er min primære kritikk; en annen er at NPC-karakterene bare ELSKER 2 GÅ RETT FORAN MEG, og så er det veldig vanskelig å gå RUNDT dem, PÅ GRUNN AV bevegelseskontrollene!! Områdene som utløser bevegelsen din er VIRKELIG SMÅ, og jeg vil foreslå å gjøre dem litt STØRRE??
Flott spill, men mangler innlevelse. Nyt å spille dette spillet, men det kan bli så mye bedre med mer lyd/sfx. I kamp vil Rick og Morty gjenta den samme linjen (med en eller 2 varianter). Når du tilpasser huden fra Rick til (la oss si Summer) mangler lyden fullstendig og det er ingen dialog. I morty-spillene ville det vært fantastisk å høre Mr poopy butthole skrike oooooh wheeh det var en kamp. Når du streifer rundt ville det være flott å høre atmosfære for mer fordyping.
Løs problemet med lasteskjermen
Un juego muy divertido casi parecido al Pokémon pero solo como sus Pokémon solo que es un me encanta el juego
Kvalitet gratis spill, men hellig ku for en grining fra begynnelsen! Det som tilsvarer pokeballs dukker sjelden opp, og fiendene dine har alltid høyere statistikk (slik at de alltid gjør mer skade), kan slå deg to ganger på rad, slå deg først hvis du bytter, og grovskalere til ditt nivå overalt hvor du går. Du må nå et visst nivå før du kan gjøre noe annet enn å male nivåer som en fordel. Så jeg blir stadig slått ut, og jeg samler ikke på nye Mortys, så hva er vitsen!?
Rick and morty er den beste tv-serien som har blitt laget! 📺 😘😍💎💣
Før hadde en kampanjeprofil på høyt nivå, den er borte nå, og jeg kunne spille 15 minutter i går, og nå svarer ikke appen, den lukker seg bare. Det var gøy når det bare var enspiller, og jeg var villig til å akseptere å starte på nytt, men nå kan jeg ikke engang gjøre det.
Rick and Morty: Pocket Mortys Simulation wpao
Jeg sitter fast ved lasteskjermen etter 6 timer med å spille dette spillet. Dagen etter kunne jeg åpne den igjen, men spilte bare en stund og ble deretter sittende fast ved lasteskjermen. Jeg er skuffet over at denne spillopplevelsen ville vært flott uten denne dumme feilen.
Du pleide å kunne be om og donere mortys med vennene dine. Nå er spillet meningsløst og dumt.
Jeg elsker spillet og Mortys! Spillet er grunnleggende, men bra, grafikken er søt og fantastisk for et mobilspill, og delen av Mortys er ganske kul. Mine eneste problemer er problemer med at spillet sitter fast på en lasteskjerm når jeg logger på og eller ikke kobler til google play for at lagringene mine skal spilles.
Bra spill. Både kampanjen og flerspilleren er fantastisk. Det er morsomt hvordan du kan kjempe mot alle slags mennesker, inkludert jerry. Beste spillet noensinne. Vil absolutt anbefale det. Du vil ikke bli skuffet.
Jeg elsker dette fordi det minner om pokemon
Jeg liker dette spillet veldig godt, men som hardcore-spiller nådde jeg endelig området på 4 dager for pvp-seksjonen. Jeg skulle ønske det var treningssentre eller høyere mål, slik at folk som når spillernivå 30 ville spille lenger. jeg ser meg selv bli utbrent hvis ikke noe nytt blir lagt til. jeg trengte ikke engang å bruke penger på spillet for å nå spillernivå 30 med høyeste morty lvl 60. Jeg håper dette spillet blir mer for hardcore-spillerne.
Rick and Morty: Pocket Mortys Симулационни dbh
Kult!
Brukte penger, kan ikke spille etter 3 dager, avinstallert, reinstallert, tøm cache og data startet på nytt kan fortsatt ikke spilles... synd, ville vært et flott spill. B4 krasjet ville gitt en bedre vurdering. Elsker virkelig konseptet, men jeg kan ikke lenger spille det, jeg må fortsette å lage kontoer og det krasjer vanligvis rundt samme tidsperiode. Vennligst fiks, da ville det være 4 stjerner, muligens 5.
Veldig bra spill, men jeg ville elske noen flere oppdrag som du kan gjøre som på et visst nivå.
T-historien er BEST
Spillet er ganske repeterende og mangler effektene for hvert angrep som faktiske pokemon-spill har. Jeg likte spillet til en viss grad og hadde allerede gjort mange timers fremgang da det bestemte seg for ikke å laste lenger og forlot meg i en uendelig løkke for lasteskjermen. Jeg prøvde å installere spillet på nytt bare for å finne at fremgangen min var borte for alltid, og kastet bort timer av livet mitt. Jeg ser at mange har hatt dette problemet fra anmeldelsene her. Jeg kommer ikke til å spille mer, men vær så snill å fikse dette.
Har mange oppstartsfeil, først kunne jeg ikke logge på med google play-tingen min, og nå hver gang jeg logger på står det at jeg har flere lagringer og jeg bør velge en og den vil slette den andre, men den sletter aldri den andre , og nå er den i en feilsløyfe der den fortsetter å spørre meg om å velge og lagre, og når jeg velger ja, lastes den inn med morty ansiktet, spør meg igjen og den fortsetter bare å gjøre det. Hva skjer? Jeg har prøvd å tømme cachen, det fungerer ikke.
Rick and Morty: Pocket Mortys Simulacijske igre mxed
Halvveis i kampanjen og tenkte at jeg skulle bli med i Reddit mens jeg likte spillet, men jeg innså at du ikke kan overføre Mortys mellom multiplayer og kampanje, så jeg må starte fra bunnen av for å spille multiplayer når jeg er ferdig med kampanjen eller gi opp kampanjen for å spille multiplayer siden jeg ikke ser poenget med å fortsette hvis Morty'ene mine ikke lenger vil bli brukt når jeg starter multiplayer. Virker dumt for meg. Utsetter virkelig kampen for øyeblikket.
animasjonen var kul tbh, men spillet var ikke så løst å spille med, og det er annonser hver gang så jeg bare kunne tjene penger, men det er ikke så mye, jeg kan ikke spille for mye fordi mortyene ikke er det enkle å spille, kampscenene kan ikke hoppes over så jeg må vente hver gang, og jeg slettet noen morty uten engang å vite at det var forkast-knappen, det er som om jeg sitter fast i samme fase hver gang, det er ingen avslutt-knapp også, når du er en nybegynner som spiller, vil det ikke vare så lenge
Jeg elsker at spillet er morsomt, og jeg elsker alle mortys. men jeg kjøpte Pickle Pack og det kostet 70-80 hkd, så noen dager etter kjøpet kunne jeg ikke logge inn på Morty-kontoen min, den sa stadig "laster" de siste 2 dagene, jeg koblet ikke kontoen min til den, så jeg kan ikke laste den ned på nytt, jeg kan ikke starte på nytt siden jeg kastet bort 70-80 hkd [google-kort]. Internettet mitt er helt greit. alt jeg ønsker er hjelp til å få inn morty-kontoen min, brukernavnet mitt er ke11yske11y. vennligst svar og prøv i det minste å hjelpe, hilsen kelly
Jeg ga den opprinnelig fem stjerner, men nå er jeg ikke så glad som jeg en gang var. Jeg blir fratatt svingene mine under kamp, og det er ikke rettferdig. Det er ment å gå meg-motstander-meg-motstander, ikke "velg ditt angrep, men bli angrepet av motstanderen back-to-back uten tur" eller KONSTANT få angrepene mine til å gå glipp av hver Morty og hver kamp. Veldig skuffet. Det var bedre da det først kom ut. Dessuten feiler den og krasjer. Helt siden den ble oppdatert har det ikke vært annet enn trøbbel.
Kampanjen er bedre enn flerspilleren. i multiplayer vil du enten eie alle de andre spillerne, eller så vil du ikke være i stand til å få en hit. virker som veien å gå er å betale for blitz &chitz-billetter, slik at du kan få gode sjeldne morty-er på høyt nivå ellers blir du knust av folk som gjør det. redigerer anmeldelsen min til to stjerner fordi flerspilleren er mer enn ødelagt og den har mistet sin appell på mindre enn en uke.
Jeg er en stor fan av rick and morty, og denne typen skuffet meg. Så denne videospillideen var fantastisk etter min mening. Spillet er morsomt for de to første merkene, men etter det er det du som gjør det samme om og om igjen, på de samme stedene. Legg til flere byer og steder å reise til, ellers er det flott.
SPILL ØKET. Den er turbasert, men når du først bruker et helseserum, eller bytter karakter, bytter datamaskinen til å ta to svinger for hver tur, noe som gjør spillet nesten umulig. med mindre du har for mye serum, men du må kjøpe dem, og spillvalutaen er veldig vanskelig å tjene, noe som gjør det EKSTREMT vanskelig å samle inn mange serumer. Når du så har mye helse, jukser spillet åpenlyst, noe som gjør hvert spillerangrep, etter et helseserum, til en glipp. Veldig ubalansert/urettferdig...
Å kunne kjempe mot andre mennesker og samle Mortys gjør spillet veldig morsomt, jeg vil anbefale dette spillet til alle som likte Pokémon ❤ Oppdatering: Elsker fortsatt selve spillet, men det har vært et problem med å logge på, og jeg har måttet start spillet mitt på nytt flere ganger, og mister minne og penger fra forrige konto. Er det noen måte dette kan løses på?
Det var gøy helt til jeg byttet til en annen telefon. Jeg hadde spilt noen timer i spillet, vel mer enn noen få, og jeg hadde sikkerhetskopiert dataene og lagret på Google Play spill-skyen min. Nå som jeg er på en annen telefon kan jeg ikke spille lenger. Jeg har prøvd den på to forskjellige telefoner enn den jeg først spilte på, og alt som skjer er at jeg får to tidligere lagringsalternativer, og det spiller ingen rolle hvilken lagring jeg klikker, den går til lasteskjermen og deretter tilbake til skjermen der den viser lagrede spill
Elsker spillet, men etter at flerspilleren ble introdusert bruker enkeltspilleren flere minutter å laste hver gang.
Jeg elsker det, men noen ganger vil det skje en merkelig ting, ordene er borte, men det er noen der, men generelt sett liker jeg spillet
Jeg elsker alt ved dette spillet! Den eneste grunnen til at jeg vurderer denne 3/5 stjerner er fordi jeg har mistet all fremgang etter den siste oppdateringen. Jeg er ikke sikker på hva som skjedde som forårsaket dette, men selv pålogging via Google Play gjenoppretter ikke noe. Hvis det er noen måte jeg kan få hjelp til å gjenopprette fremgangen min, vil det bli satt stor pris på.
GG
Det er veldig gøy, jeg liker det. Du kan samle mortys og slåss med dem og endre rick og gå til andre dimensjoner og multiplayer eksisterer slik at du kan leke med andre mennesker og kjempe med dem, så det er et veldig bra spill og du bør laste det ned!
Crazy Dino Park Слагалице gnq
Jeg innser at dette spillet hovedsakelig er et kjøretøy for reklame og fanservice, men det virker ekstra lat å ikke legge til enhåndskontroller eller grunnleggende Bluetooth-kontrollerstøtte. Disse ville forbedre spillbarheten betraktelig. Spillet går ofte ikke forbi lasteskjermen før jeg starter telefonen på nytt, noe som er VELDIG irriterende.
Jeg fant en løsning på at Google play-spill-appen må avinstallere den og kjøre pocket Morty uten Google play-spill-appen, men den eneste ulempen er at du må starte på nytt fordi du fjerner play-spill-appen. Jeg håper utviklerne ser på dette.